دوره آموزش گریم کودک
نوشته شده توسط : مهناز محمدی

دوره آموزش گریم کودک در هنرآموزان

باتوجه به افزایش مصرف لوازم آرایشی در خانواده ها، کودکان علاقه زیادی به استفاده از لوازم آرایشی پیدا کرده اند با توجه به سن کودکان و مضراتی که لوازم آرایشی در پوست صورت کودکان دارد نمی توان آن ها را در استفاده نکردن از لوازم آرایشی توجیح کرد به همین علت بهتر است از گریم کودک استفاده نمود، لوازمی که برای گریم صورت کودک بکار می رود آسیب کمتری به پوست وارد می کند، و برای کودکان جذاب تر است. گریمور کودک باید روحیه و علاقه کار کردن با کودکان را داشته باشد. با افزایش جشن های مخصوص کودکان آموزش چهره پردازی کودک اهمیت زیادی پیدا کرده، میکاپ آرتیست ها می توانند در جشن های تولد، جشن های فارغ التحصیلی، جشن روز کودک، همچنین در شهربازی ها و … هنر خود را به نمایش بگذارند.
line

سر فصل های دوره آموزش گریم کودک

 

آموزش گریم کودک

توانایی شما پس از دوره گریم کودک

پس از شرکت در دوره های آموزش گریم کودک هنرجو با انواع طرح ها و شخصیت های کارتونی، با گریم کودک و کارکردن با قلمو ها آشنا می شود و مهارت و تخصص گریم کودک را متناسب با متد جدید فرا می گیرد. همچنین با استفاده از شبکه های اجتماعی می توانید برای کار خود تبلیغات انجام دهید و جذب مشتری بالایی داشته باشید.

لوازم و تجهیزات گریم کودک

ابزار و وسایل آموزش گریم کودک شامل پالت هفت رنگ اصلی، پالت دوازده رنگ به رنگ روشن تا تيره، پالت اكليل در رنگ های مختلف شاد و فانتزی، پد رنگ آميزی، كرم مرطوب كننده مخصوص پوست كودك، شيرپاك كن آرايشی، دستمال مرطوب كننده بهداشتی كودك، پنبه بهداشتی، فون خشک و … می باشد.

هزینه دوره آموزش گریم کودک

جدول زمانبندی و هزینه دوره گریم کودک

مدت زمان آموزش 4 جلسه 2 ساعته
شهریه کلاس 3,100,000 => 2,500,000 تومان
تعداد نفرات کلاس 1 تا 3 نفر
روزهای برگزاری دوره نیمه خصوصی و فشرده روزهای زوج




:: بازدید از این مطلب : 125
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 28 تير 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: